
15 abr. La importància del disseny a la comunicació
Darrere d’aquest projecte, hi ha tot un treball, a vegades invisible, que cerca comunicar de forma eficaç per arribar a captar l’atenció al nostre públic. A SomViure cuidem fins al darrer detall per a garantir la serietat i la garantia que el projecte serà una realitat.
El nom de SomViure, està inspirat en la felicitat i el somriure. Simplement canviant una lletra aconseguim un joc de paraules que reforça la nostra comunicació.
La meva feina ha sigut transmetre a través d’una marca i una identitat gràfica tot el que els components de SomViure volen expressar. Aquest és el significat de la marca que he creat per a SomViure.
Amb una composició molt neta, minimalista i que juga amb formes orgàniques aconseguim una marca amb molta personalitat. Jugant amb tonalitats verdes donem un missatge més natural i proper.
La part més important de la marca és la part central, on remarquem VIU i que justament la Ü ens donarà tot el joc gràfic per a les aplicacions. Unint aquest element aconseguim una iconografia perfecta per a comunicar:
A través de tots aquests recursos gràfics aconseguim donar un valor afegit a tota la línia gràfica.
Esperem que us hagi agradat tota la història que us hem explicat i us animem a seguir-nos a les xarxes socials per mantenir-vos informats/ades.